سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه معلم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تجربه بازی گروهی

    نظر

یکی از جالبترین بخش های بازی رده بندیهای هفتگی بازیه.ردهبندی های غارت ، تهاجم،تدافع و پیشرفت.

 

هر هفته مبارزه ای جالب برای بدست آوردن مدالهای مربوط انجام میشه. البته بعضی از بازیکنان از راههای غیر اخلاقی و با استفاده از مولتی اکنت ها سعی میکنند این مدالها رو بدست بیارن ولی با تلاش روز افزون پشتیبانی بازی عصر پادشاهان هر روزه تعدادی از این مولتی ها کشف و ضبط میشه تا بستر برای بازی منصفانه بازتر شه.

متاسفانه جدیدا بازیکنانی با حقه سعی میکنند اکنت دیگر دوستان رو از چنگشون در بیارن. مثلا با بوجود اوردن حس اعتماد رمز اکنتشون رو میگیرن و تغییر میدن و خودشون از اکنت کسی که بهشون اعتماد کرده استفاده میکنن(این موضوع اخر بی شرمیه ولی تا امروز چندین بار اتفاق افتاده)

بعضی از بازیکنان علاقه خیلی شدیدی به مدال های هفتگی دارن حتی اکنتشون رو هم سر این موضوع از دست میدن. دیده شده بازیکنانی خواستن مدال هجومی هفته رو بگیرن و سر این موضوع تعداد بالایی از نیروهاشون رو از دست دادن و یا برای گرفتن مدال پیشرفت سعی در گرفتن سکه های دنیای بازی داشتن(که البته برای شرکت سامان گستر خیلی بد نبود) .

اگر درست و منطقی بازی کنید بعد از گذشت چند هفته کلکسیونی از مدال های رنگارنگ خواهید داشت که باعث میشه کسی جرات نکنه به شما چپ نگاه کنه.

امیدوارم شما هم جز مدال گیرندگان باشد.

 

ضمنا ما را بر روی این دامنه ببینید

asresahahan.com