سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه معلم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

گلدن لند و تندر1 GOLDEN LAND tondar1

دیشب تندر 1 تاپیک زیر را در انجمن رسمی بازی عصر پادشاهان باز کرد


پشتیبانی عصرپادشاهان درخواب چه می بیند
‏1391/10/26 23:22:30
همانطور که می دانید نبرد سنگینی در سرور7 برای کسب کتیبه جاودان و شکست گینگیزها انجام شد. در ابتدا بازیکن rezatatafi با همکاری اتحاد آزادی برای کسب کتیبه جاودان به گینگیزها حمله کردند و توانستند لشکریان محافظ کتیبه جاودان را با یک حرکت تیمی ازبین ببرند.
بازیکن rezatatafi توانست با لشکریان خود خزانه شهر گینگیزها را نابود نماید و کتیبه جاودان را به شهر خود انتقال دهد. اما این بازیکن نتوانست در نگهداری کتیبه جاودان موفق باشد و با حمله های گسترده سایر بازیکنان کتیبه جاودان در اختیار بازیکن megadeath قرار گرفت.
با رسیدن این کتیبه به شهرهای بازیکن megadeath این بازیکن توانست با همکاری هم اتحادی هایش از این گنجینه با ارزش دفاع نماید و سرانجام پس از گذشت 72 ساعت پر از هیجان، کتیبه برای همیشه به اسم megadeath و اتحاد (GOLDEN LAND(tondar1 ثبت شد. این افتخار بزرگ را به این دوستان تبریک و شادباش عرض می کنیم.

وضعیت سرور7

شروع : ‏1391/07/01 پایان : ‏1391/10/21 33330 بازیکن
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این متنی بود که اول کاربعد ازپایان سرور7نوشتندوکتیبه را هم ارشیو کردم وتموم شد.ولی این پایان کارنبود........دراضافه اومدندوکتیبه رابه هرجا که رفته بود مثل دفتریاداشت نوشتند درحالی که سرور3هم به چندین اکانت انتقال داده شد ولی ننوشتند..........بازهم این پایان کار نبودوبعد ازچند روز که من سرور7Your text to link here...را باز کردم دیدم که این ها کلا با من مشکل دارند واسم اتحادکه (GOLDEN LAND(tondar1بودرابه GOLDEN LANDتغییر داده اند من نمیدانم چرا بعداز6تاسرورکه پایان پیدا کرده این سروررا این بلاها رابه سرش اورده اند(ازتیکت بگیرتازنگ زدن به پشتیبانی وارسال ایمیل به (support@kingsera.com-info@kingsera.com-)ولی من که هیچ جوابی نگرفتم این هم ازنتیجه ارشیو کردن دوتا کتیبه توی عصرپادشاهان.......
ولی مشکل نداره سرورهای بعدی همه جاش tondar1میخوره درست میشه

 

اما پاسخ یکی از مدیران انجمن بازی

آقای تندر1 کاملا درست می گن و ما اسم اتحاد را ویرایش کردیم. به دو دلیل

1- خود مالک کتیبه (MegaDeath) این مسئله را به شدت از ما خواست که یا اکانت اش را به اتحاد آزادی برگردونیم و یا اسم اتحاد را عوض کنیم. خب قاعدتا ما هم دیدیم که این اتحاد تازه تشکیل که با اهداف خاصی هم تشکیل شده بود، هیچ کمکی در آرشیو کتیبه نکرده است و تمامی زحمات را دوستان اتحاد آزادی کشیده اند و در آخرین دقایق بازیکن مگادث با یک وعده عجیب (دریافت 2000 سکه) از طریق آقای تندر1 به اتحاد آنها منتقل شده است. ( کل این قسمت گفته های شفاهی و کتبی بازیکن MegaDeath و البته بررسی های ما روی لاگ ها می باشد )

2- یکسری مواردی از سمت بازیکنان گزارش شده است، مبنی بر خیانت در امانت از سمت کسانی که رمز اکانت آنها را به عنوان دوال و یا دوست داشته اند و اما در نهایت به آنها خیانت کرده اند و بدون اجازه آنها کتیبه و در چند مورد کلید طلایی را به اکانت دیگری منتقل کرده اند. این مسئله اول زیاد مهم نبود، اما بعد از اینکه چندین مورد از این گزارش ها به دست ما رسید و چند نفر از این بازیکنان مسمم شدند که به صورت قضایی علیه آن فردی که در امانت خیانت کرده است، شکایت کنند و این کار را شروع کردند، ما جهت پاسخ گویی به بازپرس پرونده کلیه لاگ های این اکانت ها از جمله اکانت siros و Megadeath و . . . . را استخراج کردیم و حتی سرور 7 را با سرور 3 و 5 و 9 و 10 نیز مقایسه کردیم و به اطلاعات بسیار جالبی دست پیدا کردیم.
جالب است که خدمت شما عرض کنم، یه تا اکانت که به احتمال زیاد مالک آنها یک نفر و یا سه دوست نزدیک هستند، در بطن همه این سرقت ها و خیانت ها هستند. این افراد از طریق خرید اکانت افرادی که نزدیک به بزرگان اتحاد بودند، می تونستند بازیکنان را راضی کنند که رمز خودشون را در اختیار اینها بگذارند و بقیه داستان غم انگیز هم که دیگه مشخص است.
البته ما تا اعلام نظر قطعی دادگاه اسامی را اعلام نمی کنیم، اما به زودی اخبار داغی در عصرپادشاهان اعلام خواهد شد.

در صورت تایید مدارک و شهود ما در دادگاه، کتیبه از بازیکن Megadeath و این اتحاد GoldenLand کلا گرفته خواهد شد و برخی از دوستان باید در دادگاه پاسخگوی خیلی مسائل باشند. زیرا خیانت در امانت از لحاظ قانونی حتی از دزدی نیز جرم اش سنگین تر است.

انشاالله با پایان دادگاه و اعلام حکم، نتیجه از طریق انجمن و وبلاگ به اطلاع همه دوستان خواهد رسید.

 

اینجور که بویش میاد کم کم داره پای پلیس فتا - پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  هم به این بازی باز میشود