سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه معلم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

در بازی عصر پادشاهان مواظب باشید هک نشوید

دوستی با من تماس گرفت و شاکی  که چرا امنیت بازی عصر پادشاهان اینقدر پایین است که به راحتی هک شدم
می پرسم چطور هک شدی
گفت: دیروز که رفته بودم محل کار دوستم تا درباره بازی تصمیم گیری کنیم
 وقتی برگشتم خونه   یکی از دوستام خبر داد که چرا کلید نقره ای را به فلان بازیکن انتقال دادی (و فهمیدم که هک شده ام)
 گفتم: پیش دوستت بازی را هم لاگین شدی؟
 گفت: آره و بلافاصله پشت سرش گفت دوستم موقع لاگین شدنم حواسش به من نبود نمی تونه کار اون باشه
اینجا بود که فهمیدم خودش امنیت را رعایت نکرده است و اشتباه امنیتی از جانب خودش بوده است تصمیم گرفتم این پست را برای بازیکنان عصر پادشاهان بنویسم و تذکرات لازم را بدهم
1- هیچ وقت در محیطهای ناشناس با سیستم هایی که محیطش را نمی شناشید به بازی  لاگین نشوید
فرق نمی کند که کافی نت باشد یا خانه دوست تان
چون با یک دوربین مدار بسته یا اسباب keylogger  می توانند تمام فعالیت های شما را ببینند یا ثبت کنند
2- حتی ممکن است شما با لپ تاب خودتان هم که به بازی لاگین شوید این اتفاق برای تا بیفتد مثلا عکس زیر را ببینید



این عکس نمایی از یک نمونه ساده و ابتدایی از کی لاگر است که به صورت واسط به سیستم وصل میشود

 یک kelogger سخت افزاری با پورت ps2 که موارد بی سیم آن هم وجود دارد
در کل توصیه من این است که از امنیت بازی عصر پادشاهان کاملا مطمئن باشید و

  دلیل بروز مشکل را قبل از هرکار در   اسباب و روشهای ورود به محیط بازی پی گیر شوید


این را از این نظر می گم که راحت تر بتوانید مشکل را پیدا کنید