سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه معلم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

پاسخی به یک ابهام

 در یکی دو انجمن پیش داوری های غلطی از غیر ایرانی بودن  بازی کینگزارا به عمل آمده بود  ازجمله در

http://umzst.com/thread-3234-post-16054.html#pid16054

هرچند ایرانی بودن این بازی از بدیهیات است.

چرا که حتی سایت اصلی این بازی که تماما به لاتین است بر روی  دامنه ای که مالک آن  توسعه سامان  به مدیریت جناب آقای انجیدنی است واقع شده است

تصویر زیر هویز دامنه کینگزارا را بر روی سایت دومین تولز نشان می دهد


 

 

با این توضیحات مطلب ذیل که از کارتابل اداری توسعه سامان برداشته شده است و تایید موکد بر ایرانی بودن این نرم افزار به قلم مدیریت محترم توسعه سامان است آورده میشود


بازی عصر پادشاهان در شرکت توسعه سامان تولید شده است و کل روال های کاری از سناریو، گرافیک، برنامه نویسی سرور و . . . در تیم فنی شرکت انجام شده است.

به همین دلیل این بازی توانسته از بنیاد ملی بازیهای رایانه ای پروانه تولید و انتشار بگیرد و به عنوان یک بازی کاملا ایرانی در سایت بنیاد دسته بندی شده است.


در ضمن در تمامی جاهای بازی نیز شما می تونید مشخصات شرکت توسعه سامان را مشاهده کنید. حتی در whoisدامنه نیز این مسئله را می بینید.


در ضمن توسعه سامان به زودی نسخه دیگری از این بازی را با همکاری یکی از ارگانهای بزرگ کشور با یک گرافیک متفاوت منتشر خواهد کرد.


این بازی همانند سایر بازیهای استراتژیک(همانند تراوین و خان وارز و . . .) دارای ابزارهای یکسانی می باشد، اما داستان بازی و روال های کاری کاملا متفاوت و جدید است و از لحاظ معماری نیز این بازی با سایر بازی های تفاوت های بسیاری دارد.