سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه معلم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

همه چیز از قهرمان در عصر پادشاهان(1)

اگر تا حالا چند روزی از بازی تان در عصر پادشاهان گذشته باشد
با خلاقیت های بکار رفته در این بازی آشنا شده اید
اتفاقاتی که در این بازی می افتد در مواردی بیشتر از آن که خوشایند شما باشد منطبق بر واقعیت است
مثلا اگر شما اشتباها جاسوس را به جای جاسوسی به نبرد بفرستید بی هیچ فایده ای برای شما کشته خواهد شد چرا که فاقد قدرت حمله است (قدرت تهاجمی جاسوس در این بازی مثل تراوین صفر است)
و چه بسا دوست داشتید که در این بازی جلوی این اشتباهات گرفته میشد اما قرار نیست که در یک بازی استراتژی همه چیز هوشمند باشد و خود بازیکن باید دقت را چاشنی کارش کند
اما در مورد قهرمان تفاوت هایی بین قهرمان در این بازی با قهرمان در تراوین وجود دارد
 و تکنیکهای پیشنهادی برای استفاده بهتر از قهرمان (که بصورت مطلب رمز دار تکنیکهای بازی با قهرمان در عصر پادشاهان (2) گفته خواهد شد)
اما تفاوت های قهرمان در عصر پادشاهان را تراوین
1- در عصر پادشاهان شما می توانید به هر تعداد که خواسته باشید قهرمکان بسازید
2- در عصر پادشاهان قهرمان یک شهر در اختیار همان شهر است و اگر محافظ شهر دیگری باشد دیگر امتیازی برای او در پی ندارد
3- در عصر پادشاهان قهرمان بازیابی و احیا ندارد(گفتیم که بازی عصر پادشاهان بر خلاف تراوین که رویا پردازانه است منطبق بر واقعیت است و در واقعیت هم مرده حیات مجدد نارد)
4- در عصر پادشاهان با استخدام منجم سرعت بهبود قهرمان تا 100 درصد افزایش می باشد (هر منجم 5 درصد)
5- در بازی عصر پادشاهان قهرمان از یک ششم بازی وارد می شود (در تراوین از ابتدا در بازی وجود دارد و در نسخه های قدیمی تر از همان ابتدا قابل تحقیق است)
6- در عصر پادشاهان در شرایط خاص مثلا تسخیر گنجینه ای ارزشمند بازی باید هر شهر بازیکن یک قهرمان داشته باشد
7- تسخیر آبادی های اطراف دهکده شما تنها تا شعاع 3 خانه می باشد. و چون گاه هیچ آبادی در اطراف شما نیست ممکن است شرایطی پیش بیاید که قهرمان شما نتواند هیچ واحه ای را تسخیر کند. اما ماجراجویی توسط قهرمان جهت بدست آوردن کلیدها و گنجینه ها تا شعاع 15 خانه در اطراف دهکده شما میسر می باشد.
8- امتیاز کسب شده توسط  قهرمان عصر پادشاهان بر حسب نیروی انتخاب شده برای قهرمان متفاوت است(شما می توانید با استفاده از امتیاز تجربه، قدرت دفاعی و هجومی قهرمان های خود را افزایش دهید) برای قهرمان های ساخته شده از نیزدار 10 امتیاز ، شمشیرزن 12 ، کماندار 15 و شوالیه 18 امتیاز تجربه می تواند یک سطح قدرت هجومی و یا دفاعی قهرمان شما را بالا ببرد
9- در بازی عصر پادشاهان شما می توانید قهرمان را در دفاع از شهر دخیل نکنید  در این زمان ها قهرمان های در حال استراحت در دفاع از شهر نقشی ندارند.
10-و بالاخره اینکه برای پرورش قهرمان های بیشتر شما یا باید بچه پولدار باشید و سکه طلا بخرید و یا از هوش و ذکاوت برخوردار باشید و در نبرد های افکار عصر پادشاهان همیشه پیروز باشید
و شرایط تربیت قهرمان برای هر نیرو بصورت های زیر است
آموزش نیزه دار قهرمان :
10 امتیاز هوش   یا 3 سکه طلا نیاز دارد . امتیاز هوش با برد شما در بازی نبرد افکار بدست می آید.  سطح عمارت قهرمان  برای آموزش این نیرو بایستی 5 باشد.                                
آموزش شمشیرزن  قهرمان :
20 امتیاز هوش   یا  5 سکه طلا  نیاز دارد. سطح عمارت قهرمان برای آموزش این نیرو بایستی 10 باشد.               
آموزش کماندار قهرمان :
30 امتیاز هوش  و یا 7 سکه طلا  نیاز دارد.  سطح عمارت قهرمان برای آموزش این نیرو بایستی 15 باشد.                     
آموزش شوالیه قهرمان :
40 امتیاز هوش  و یا 9 سکه طلا نیاز دارد .  سطح عمارت قهرمان برای آموزش این نیرو بایستی 20 باشد.

اما این همه چیزی نبود که دانستن ان نیاز به رمز و رموزی باشد خیلی از این موارد را با چند بازی و یا مطالعه راهنمای بازی می توانید بفهمید
در ادامه (در لینک: تکنیکهای بازی با قهرمان در عصر پادشاهان(2) ) تکنیکهای مربوط به قهرمان در عصر پادشاهان اعم از نبرد و پرورش ان به شما داده خواهد شد

روشی که در لینک زیر گفته می‌شود دقیقاً کاری است که این دسته از بازیکنان برای پیشی گرفتن غیرمتعارف از دیگر بازیکنان استفاده می‌کنند متأسفانه سازندگان بازیهای استراتژیک مثل تراوین، خانباز و تریبال وارز و عصر پادشاهان نمی‌توانند راهکاری برای مبارزه با این روش متفاوت اعمال کنند.
در صورتی که تمایل دارید با این تکنیک شروع بازی خاص بازیهای آنلاین استراتژیک در تریبال وارز، عصر پادشاهان، تراوین، خانباز و ... آشنا شوید.
ابتدا بر  با کلیک بر بنر زیر(حتما باید از طریق کلیک بر بنر زیر این کار انجام شود)

kingsera.ir

 


 به سایت اصلی بازی بروند و بعد از انجام همین کار ساده  در سرور 4 بازی ثبت نام

 

و سپس از طریق لینک ثبت نام در سرور 4  ثبت نام نماید تا رمز ورود این صفحه به اکانت اعلام شود (که از این طریق در سرور 4 ساخته شده است) اعلام گردد.

 

اصل مطلب بصورت رمز دار و باشرایط گفته شده در زیر امده است

تکنیکهای بازی با قهرمان در عصر پادشاهان(2)