سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانه معلم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تکنیکهای شروع بازی در عصر پادشاهان(1)

آنچه که تحت عنوان تکینکهای شروع بازی در عصر پادشاهان گفته می‌شود خاص این بازی نیست و در تمام بازیهای آنلاین استراتژیک اعم از تراوین، خانباز، تریبالوارز و عصر پادشاهان قابل بکارگیری می‌باشد و تنها دلیل اینکه گفته شده تکنیک‌های شروع بازی در عصر پادشاهان  موضوعیت این وبلاگ می‌باشد که خاص تکنیکهای بازی در عصر پادشاهان می‌باشد بوده است.
حتماً گاهاً دیده‌اید که در شروع بازی برخی بازیکنان بصورت جهشی از بازیکنان دیگر جلو می‌افتند و آنقدر فاصله‌امتیازی شان با بازیکنان  دیگر زیاد می‌شود که روش کارشان شک برانگیز است، شک به اینکه چگونه شده است که این بازیکنان توانسته اند به این سرعت از سایر بازیکنان پیشی بگیرند.
روشی که در لینک زیر گفته می‌شود دقیقاً کاری است که این دسته از بازیکنان برای پیشی گرفتن غیرمتعارف از دیگر بازیکنان استفاده می‌کنند متأسفانه سازندگان بازیهای استراتژیک مثل تراوین، خانباز و تریبال وارز و عصر پادشاهان نمی‌توانند راهکاری برای مبارزه با این روش متفاوت اعمال کنند.
در صورتی که تمایل دارید با این تکنیک شروع بازی خاص بازیهای آنلاین استراتژیک در تریبال وارز، عصر پادشاهان، تراوین، خانباز و ... آشنا شوید.
ابتدا بر  با کلیک بر بنر زیر(حتما باید از طریق کلیک بر بنر زیر این کار انجام شود)

kingsera.ir


 به سایت اصلی بازی بروند و بعد از انجام همین کار ساده  در سرور 4 بازی ثبت نام

و سپس از طریق لینک ثبت نام در سرور 4  ثبت نام نماید تا رمز ورود این صفحه به اکانت اعلام شود (که از این طریق در سرور 4 ساخته شده است) اعلام گردد.

اصل مطلب بصورت رمز دار و باشرایط گفته شده در زیر امده است

تکنیکهای شروع بازی در عصر پادشاهان(2)